همزمان با ایام دهه فجر؛ 
مدیرعامل هلال احمر استان ایلام گفت:با رایزنی ها و مقدمات کاری که فراهم گردید و مجوز شعبه هلال احمر بدره صادر که 18بهمن ماه با حضور مسئولین استانی و نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ 01 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا علیمحمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : جمعیت هلال احمر به عنوان بازوی راست مدیریت بحران و عنوان یکی از موثرترین دستگاه ها در ساختار مدیریت بحران استان و کشور با در اختیار داشتن تجهیزات خاص بحران و دارا بودن نیرو های کادر متعدد و وجود داوطلبین آموزش دیده، تخصص انجام عملیات های حوزه بحران را دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان داشت : فعالیت و استقرار این نیرو ها در حوزه های امداد و نجات جاده ای و کوهستان که یکی نیاز های شهرستان بدره با توجه به وقوع بخشی عمده ای از حوادث کوهستان در این منطقه یکی نیاز های شهرستان است.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه امداد نجات جاده ای در سه راهی کارزان افزود:این پایگاه با استقرار خودرو ست امداد و نجات جاده‌ای، آمبولانس، استقرار تیم های تخصصی امداد و نجات به صورت شبانه روزی و تجمیع اقلام مورد برای کمک رسانی به افراد حادثه دیده در انبار،همزمان با ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

علیمحمدی یادآور شد : با افتتاح پایگاه امدادی سه راهی کارزان باعث افزایش سرعت دسترسی نیروی های هلال احمر برای امدادرسانی به آسیب دیدگان در این محور حادثه خیز خواهد شد.

وی بیان داشت : 44 سری جهیزیه در بین 44نجاتگر که عضویت داوطلب و فعالیت در پایگاه های این جمعیت را دارند به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب طی مراسمی به این زوجین اهدا می شود. 

علیمحمدی افزود: در دهه فجر 5 اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان های آبدانان، ملکشاهی، هلیلان، دهلران و ایوان با استقرار کادر پزشکی و کاروان چندتخصصی سلامت و تجهیزات مورد نیاز در این مناطق مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه 100میلیون تومان کارت هدیه در بین 200 خانواده مددجو در استان توزیع می شود، افزود : در بین 150 خانواده نیازمند ایلامی نیز بسته معیشتی با ارزش ریالی هر سبد 600هزار تومان در این ایام توزیع خواهد شد. 

وی با اشاره به دیگر برنامه های هلال استان ایلام در ایام الله دهه فجر بیان داشت : دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از بازنشستگان هلال احمر و تشکلیل کانون بازنشستگان جمعیت هلال، برگزاری جلسات تبیین با حضور نماینده ولی فقیه در استان برای کارکنان و اعضای جمعیت، ایجاد ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، فرخوان عمومی برای عضویت در این جمعیت، توزیع نوشت افزار، سبد معیشتی واجرای اردوی زیارتی و تفریحی و حمایتی جهت کودکان استثنایی از جمله برنامه هلال‌احمر در ایام دهه فجر سال جاری می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار